Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PROKURATŪRA

2 posters

Go down

PROKURATŪRA Empty PROKURATŪRA

Rašyti by Andrea Argent Pen. 09 28, 2012 1:36 pm

Prokuratūra.
Andrea Argent
Andrea Argent

No one is going to respect you until you show who you are.

PROKURATŪRA UaIv639
Pranešimų skaičius : 2911
Įstojau : 2012-09-27
Amžius : 33
Miestas : When I’m in New York, I just want to walk down the street and feel this thing, like I’m in a big screen movie.
Meilė : Love yourself first and everything else falls into line. You really have to love yourself to get anything done in this world.
Draugai : A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out.
Rūšis : IMMORTAL HYBRID (29/10)
Darbo paskirtis : No matter how busy you may think you are, you must find time for reading, or surrender to self-chosen ignorance.
Klanas : ПIKɭΛЦƧ

https://www.youtube.com/watch?v=I3nctEF0W8E

Atgal į viršų Go down

PROKURATŪRA Empty Re: PROKURATŪRA

Rašyti by Desmond Abberline Antr. 01 22, 2013 5:50 am

Netrūkus po to, kai jis išvyko iš savo gimto miesto, nusprendė pasinaudoti savo draugų pagalba, ir prasivalė savo "profilį", o tai reiškia, kad sugrįžo prie savo oficialaus darbo, tačiau per daug toli nuo jam kažkada svarbiausių žmonių. Viską pradėjęs nuo konkretaus nulio, nepasikuklina užsiimti vyriausio detektyvo vietą. Vieną iš labai tipinių dienų, kuomet visi reikalai jau yra sutvarkyti, dokumentai surašyti, išsėdėdamas prie stalo paskutines darbo dienos minutes, atkreipia dėmesį į savo rankinio laikrodžio rodykles. Pastebėjęs tai kad jau gali eiti toliau, tvarkingai atsikelia nuo kėdės, bei vienu rankos mostu pasigauna savo švarką. Užsimesdamas jį sau ant pečių, pakankamai greitai išeina iš pastato kuriame dirba, nukeliaudamas ten, kur ir visada...
Desmond Abberline
Desmond Abberline

I bet u think there's something about her that can be saved.

PROKURATŪRA Wj7ss5q
Pranešimų skaičius : 194
Įstojau : 2013-01-14
Meilė : I'm the reason edgy mothafuckers are a thing, anyone who bought your bible is a damn fake. Single, with no intention to change it. Secret mistress: Emily Mikaelson. √
Draugai : Sociopaths do not care about other people, and so do not miss them when they are alienated or gone, except as one might regret the absence of a useful appliance that one has somehow lost. Leonardo Amoratti.
Rūšis : BLOODSUCKER (36/±)
Darbo paskirtis : I have heard that we are spirits having a human experience. Perhaps those of us who have no conscience are dark spirits having a human experience.
Klanas : ƧΣBΛƧƬIΛП

Atgal į viršų Go down

Atgal į viršų